🔥 אסטרטגיית המניות ענקיות הטכנולוגיה, שבוחרת מניות באמצעות ה-AI שלנו, עלתה 7.1% עד כה בחודש מאי. הצטרפו לאקשן כל עוד המניות לוהטות.קבלו 40% הנחה

נוחי דנקנר ביקש למכור קרקע בנס ציונה, חנן מור הוציא צו מניעה

התפרסם 20.12.2023, 09:37
© Eyal Toueg, Hanan Mor Group PR

| נמרוד בוסו, מרכז הנדל"ן |

עימות משפטי חדש ומפתיע התפתח בשבועות האחרונים בין אחת החברות המדוברות של התקופה – קבוצת חנן מור (TASE:HNMR) שנקלעה לאחרונה לקשיים, ובין מי שכבר שנים רבות אינו נמצא בכותרות - איש העסקים ובעל השליטה באי די בי לשעבר, נוחי דנקנר.

ביום ראשון האחרון הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו צו מניעה זמני, לבקשת חנן מור, נגד עסקה שנחתמה בין דנקנר ובין קרן מרתון העוסקת בהשקעות נדל"ן.

במסגרת העסקה, אשר לגביה הוצא הצו, ביקש דנקנר למכור לקרן 14 דונם של קרקע השייכת למשפחתו ב"מתחם המייסדים" בנס ציונה, תמורת למעלה מ-30 מיליון שקל.

זאת חודשים ספורים לאחר שעסקה דומה, למכירת 18.3 דונם באותו אזור עבור כ-46 מיליון שקל, נחתמה בין מור ובין הקרן.

הרקע לסכסוך הוא הליך שינוי הייעוד שעובר מתחם המייסדים בדרום נס ציונה שבו בוצעו העסקאות.

בחודש יוני האחרון פורסם כי ועדת המשנה לנושאים תכנוניים עקרוניים (ולנת"ע) אישרה שינוי ייעוד בקרקעות המתחם, מאזור נופש מטרופוליני (אנ"מ) לאזור לפיתוח עירוני.

על פי ההחלטה, על שטח בן כ-450 דונם, יוכלו בעלי הקרקע לקדם בנייה של לפחות 3,400 יח"ד ו-100 אלף מ"ר בייעוד מסחר ותעסוקה.

קבוצת חנן מור החזיקה כאמור בעצמה ב-18.3 דונם במתחם, שאותם מכרה לקרן מרתון. אך מלבד זאת החברה גם קשורה בהסכמים עם חלק גדול מבעלי הקרקעות במתחם, המחזיקים ב-334 דונם נוספים...

קראו את הכתבה המלאה באתר מרכז הנדל"ן

תגובות אחרונות

התקינו את האפליקציה שלנו
אזהרת סיכון: מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטו כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטו מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטו, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
© 2007-2024 - כל הזכויות שמורות לפיוזן מדיה בע"מ