🔥 אסטרטגיית המניות ענקיות הטכנולוגיה, שבוחרת מניות באמצעות ה-AI שלנו, עלתה 7.1% עד כה בחודש מאי. הצטרפו לאקשן כל עוד המניות לוהטות.קבלו 40% הנחה

שי ג'ינפינג נבחר כנשיא סין לעוד 5 שנים - ועצר על הבמה את קודמו בתפקיד

התפרסם 23.10.2022, 13:39
© Reuters.  שי ג'ינפינג נבחר כנשיא סין לחמש שנים נוספות - ועצר על הבמה את קודמו בתפקיד
USD/CNY
-
CNY/USD
-
CN10YT=RR
-
CN20YT=RR
-
CN1YT=RR
-
CN2YT=RR
-
CN3YT=RR
-
USD/CNH
-

| דמיאן פצ'טר, ישראל היום |

נשיא סין, שי ג'ינפינג, מחזק את אחיזתו במפלגה הקומוניסטית של סין: הוא נבחר לכהונה שלישית רצופה בת חמש שנים, ואייש את תפקידי המפתח בפוליטבירו (הנהגת המפלגה הקומוניסטית) עם נאמניו באירוע שנערך ב"'היכל העם הגדול" בכיכר טיאננמן בבייג'ינג.

הקונגרס ה־20 של המפלגה הקומוניסטית בסין ננעל אמש (שבת) לאחר שבוע של דיונים. ההנהגה הסינית הציגה הבוקר (ראשון) מול כ־2,300 חברי מפלגה את הדמויות שישפיעו בשנים הקרובות על המעצמה מהמזרח מקרב שורות המפלגה. במרכז האירוע עמד ג'ינפינג בן ה־69, שישלוט כאמור על סין לחמש שנים נוספות. ג'ינפינג נחשב למנהיג החזק ביותר במדינה מאז מאו דזה דונג, שליטהּ של סין בין השנים 1949–1976 ויושב ראש המפלגה הקומוניסטית הסינית משנת 1943 ואילך, שהיה גורם מרכזי בעליית המפלגה הקומוניסטית לשלטון בסין אחרי מלחמת האזרחים.

באירוע ניכר בבירור כוחו הבלתי מעורער של ג'ינפינג בסין, שבנוסף "נבחר" גם לעמוד בראש הוועדה הצבאית המרכזית של המפלגה, במקביל לאיוש הפוליטבירו על שבעת חבריו באנשי אמונו.

עדות נוספת לכוחו של ג'ינפינג הייתה אתמול, כאשר נשיאה לשעבר של סין, חו ג'ינטאו (2013-2003) נלקח על ידי מאבטחים בעיצומו של הקונגרס לנוכח אלפי צירי המפלגה, בעודו יושב לצדו של ג'ינפינג. ג'ינטאו ניסה להתנגד למאבטחים שבאו לקחתו תוך אחיזה בשולחן, אך ללא הועיל. בתיעוד שפורסם מן האירוע נראה ג'ינטאו המום, ובמקביל ג'ינפינג נראה לא מוטרד מן התקרית, שצונזרה כמובן בתקשורת הסינית. ניכר כי מדובר בהצגת כוח פומבית של המנהיג העליון ג'ינפינג, ונכון לכתיבת שורות אלו עדיין לא ברור מה עלה בגורלו של ג'ינטאו ובמה "חטא".

קראו את הכתבה המלאה באתר ישראל היום

תגובות אחרונות

התקינו את האפליקציה שלנו
אזהרת סיכון: מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטו כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטו מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטו, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
© 2007-2024 - כל הזכויות שמורות לפיוזן מדיה בע"מ