🟢 השווקים עולים. כל חברי הקהילה שלנו, עם מעל 120 אלף איש, יודעים מה לעשות לגבי זה. עכשיו זה גם בידיים שלך.קבלו 40% הנחה

הביטקוין מגיע לשיא חדש ב-2023 בעקבות הנחיות המדיניות המוניטרית של הפד

עריכהHari G
התפרסם 02.11.2023, 10:06
© Reuters.
MSTR
-
BTC/USD
-
ETH/USD
-

הביטקוין (BTC) הגיע לשיא חדש לשנת 2023 ברמה של 35,717 דולר, לאחר מסיבת העיתונאים של יו"ר הפדרל ריזרב פאוול והנחיות המדיניות המוניטרית שרמזו על סיום העלאות הריבית. חדשות אלו הובילו לעלייה של 2.30% בערך הביטקוין, וסגרו ביום רביעי במחיר של 35,482 דולר כאשר שוקי אסיה הגיבו בחיוב לחדשות.

דו"ח הרווחים של MicroStrategy לרבעון השלישי חשף כי החברה החזיקה 158,400 BTC בשווי 4.69 מיליארד דולר נכון ל-31 באוקטובר. החזקה זו הניבה לחברה רווח של 934 מיליון דולר לאחר שהביטקוין פרץ מרמות של מתחת ל-30 אלף דולר.

לגבי אלטקוינים, Uniswap, Near Protocol ו-Oasis Network רשמו עליות משמעותיות. ביטקוין ואת'ריום נותרו שניהם מעל הממוצעים הנעים האקספוננציאליים (EMAs) שלהם ל-50 יום ול-200 יום, מה שמצביע על מגמות שוריות בשוק.

כדי שהביטקוין ישבור את רמת ההתנגדות של 36,400$, הוא צריך לחזור ל-36,000$. עם זאת, ירידה מתחת לרמת התמיכה של 35,265$ עשויה להביא את רמת התמיכה הנמוכה יותר של 32,436$.

את'ריום עומד בפני מצב דומה בו הוא צריך לפרוץ מעל קו המגמה שלו כדי לאתגר את רמת ההתנגדות ברמה של 1,926$. אם היא לא תעשה זאת, היא מסתכנת בנפילה לרמת תמיכה של 1,805 דולר.

הדו"ח גם הדגיש כי הן ביטקוין והן את'ריום נמצאים כעת בטריטוריה של קניית יתר. זה יכול לאותת על לחץ מוכר מוגבר בשוק.

בסיומו של משפט סם בנקמן-פריד טענה ההגנה לחפותו והדגישה עסקאות טיעון והסדרי חסינות שנחתמו על ידי עדי התביעה.

במבט קדימה, סנטימנט השוק העתידי עשוי להיות מושפע מפעילויות של רשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) ומחדשות הקשורות לקרנות סל (ETF) של ביטקוין ספוט ואת'ריום.

מאמר זה נוצר ותורגם בתמיכת AI ונבדק על ידי עורך. לקבלת מידע נוסף, עיין בתנאים והתניות שלנו.

תגובות אחרונות

התקינו את האפליקציה שלנו
אזהרת סיכון: מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטו כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטו מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטו, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
© 2007-2024 - כל הזכויות שמורות לפיוזן מדיה בע"מ