🟢 השווקים עולים. כל חברי הקהילה שלנו, עם מעל 120 אלף איש, יודעים מה לעשות לגבי זה. עכשיו זה גם בידיים שלך.קבלו 40% הנחה

עם סימני ההתאוששות של הכלכלה האמריקאית: 3 מניות שצפויות להמשיך לטפס

התפרסם 08.04.2021, 10:12
US500
-
JBLU
-
LUV
-
DRI
-
SPG
-
DAL
-
UAL
-
CAKE
-
SAVE
-
TXRH
-
REG
-
SKT
-
AAL
-
BRX
-
PLAY
-
MESA
-

בהתבסס על שפע העידוד הכלכלי וההצלחה בהפצת החיסונים נגד קורונה, המניות בוול סטריט המשיכו בעליות בימים האחרונים, ומדד S&P 500 מתקרב לחציית רף ה-4,100 נקודות לראשונה בהיסטוריה.

הודות לסימנים להתאוששות כלכלית חזקה, המשקיעים עוברים בעליות האחרונות יותר ויותר ל"מניות פתיחת המשק".

לאור זאת, הנה 3 מניות שמוכנות להמשיך בעליות בשבועות הקרובים, על רקע האופטימיות הכלכלית המתגברת.

1. דייב אנד באסטר'ס אנטרטיינמנט

ביצועים מתחילת השנה: +49.1%

דייב אנד באסטר'ס NASDAQ:PLAY)), רשת המסעדות שהן גם אולמות ארקייד, צפויה להרוויח מההתאוששות הכלכלית החזקה, עם חזרת הסועדים אל הסניפים שלה במספרים גדולים יותר, לרגל החזרה לשגרה.

המניה של מפעילת רשת ההסעדה והבידור מדאלאס, טקסס, עם 133 סניפים בארה"ב, עקפה בהרבה את ביצועי השוק הכללי בשנה החולפת, ועלתה 870% מאז שירדה לשפל של כל הזמנים במרץ 2020, ברמה של 4.61 דולרים ארה"ב. מתחילת השנה, המניה עלתה כמעט 50%.

המניה PLAY, שזינקה ב-26 במרץ ל-51.73 דולר, שיא טרם המגפה, ננעלה ביום שלישי בשער של 44.78 דולר, שנתן לה הערכת שווי של כ-2.3 מיליארד דולר.מניית PLAY  בשבוע האחרון

דייב אנד באסטר'ס דיווחה על הפסד קטן מהצפוי, כשפרסמה בשבוע שעבר את {{erl-942485||התוצאות הכספיות}} שלה לרבעון הרביעי, הודות לשיפור העקבי במכירות עם פתיחת סניפיה מחדש. רשת משחקי הווידיאו והמסעדות אמרה שהפסידה 1.19 דולרים למניה - ירידה חדה מרווח של 0.80 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד, אבל עדיין טוב יותר מהערכת הקונצנזוס: הפסד של 1.25 דולרים למניה.

במקביל נרשמו הכנסות בסך 116.8 מיליון דולר - הרבה מעל לתחזיות של 101.7 מיליון דולר במכירות, עם נהירת הצרכנים, שמעוניינים בחוויית אכילה חברתית, בחזרה אל הסניפים.

ואכן, מפעילת מסעדות הארקייד דיווחה כי המכירות בחנויות זהות הפועלות במתכונת מלאה, בשמונת השבועות הראשונים של הרבעון הראשון, הפגינו את "הביצועים החזקים ביותר" מאז פרוץ המגפה לפני כשנה. סביר להניח כי המגמה תימשך בטווח הקרוב, עם המשך התפוגגות הפחדים לגבי נגיף הקורונה, לאור ההתקדמות בחזית החיסונים.

ציונים לשבח: Darden Restaurants(NYSE:DRI)‏, Cheesecake Factory(NASDAQ:CAKE)‏, Texas Roadhouse(NASDAQ:TXRH)

2. סאות'ווסט איירליינס

ביצועים מתחילת השנה: +37.5%

אולי המניה הכי כדאית למשקיעים שרוצים להרוויח מהמשך ההתאוששות בביקוש לטיסות פנים בארה"ב, היא חברת התעופה הזולה סאות'ווסט איירליינס (NYSE:LUV).

לפי נתונים ממינהל האבטחה בתחבורה של ארה"ב (TSA), כמעט 5 מיליון אנשים נבדקו בנקודות ביקורת ברחבי המדינה בסוף השבוע של חג הפסחא - מספר הנוסעים הגדול ביותר לסוף שבוע מאז מרץ 2020. המרכזים לבקרת מחלות ולמניעתן (CDC) עדכנו בשבוע שעבר את הנחייתם בנוגע לטיסות פנים, והודיעו שמי שקיבלו חיסון מלא מקורונה יכולים לטוס בארה"ב, בלי להיבדק או להיכנס לבידוד.

החדשות הטובות עשויות לבשר על השתפרות מהירה עוד יותר במגזר טיסות הפנים, עם התקרבות חודשי הקיץ, וסאות'ווסט צפויה להרוויח מכך.מניית LUV בשבוע האחרון

למניה של חברת התעופה מדאלאס, טקסס, המטיסה יותר נוסעי פנים מכל חברת תעופה אמריקאית אחרת, הייתה התאוששות מרשימה, 185%, מנקודת השפל שאליה הגיעה בגל המכירות שלה עקב הקורונה בשנה שעברה.

המניה LUV, שעד כה בשנת 2021 עלתה 37.5%, ננעלה אמש בשער שיא של שלוש שנים: 64.10 דולר. ברמת המחיר הנוכחית, יש לסאות'ווסט שווי שוק של 37.7 מיליארד דולר, שהופך אותה לחברת התעופה הכי יקרה בארה"ב, לפני דלתא איירליינס (NYSE:DAL), יונייטד איירליינס (NASDAQ:UAL) ואמריקן איירליינס (NASDAQ:AAL).

החברה תפרסם את דוח הכספים הבא שלה ביום חמישי, 29 באפריל, לפני פתיחת השווקים. הקונצנזוס צופה הפסד של 1.88 דולר למניה ברבעון הראשון והכנסות של 2.05 מיליארד דולר.

ציונים לשבח: JetBlue Airways(NASDAQ:JBLU)‏, Spirit Airlines(NYSE:SAVE)‏, Mesa Air Group(NASDAQ:MESA)

3. סיימון פרופרטי גרופ

ביצועים מתחילת השנה: +36.6%

למרות המעבר המואץ למסחר אלקטרוני ולקניות באינטרנט על רקע מגפת הקורונה, השמועות על מותה של חוויית הקניון היו מוגזמות.

בסימן מעודד, הרבה מדינות בארה"ב הקלו את ההגבלות על מפעילי קניונים ומרכזי קניות, כדי לאפשר לצרכנים לשוב וליהנות מחוויית קניות במרחב הפיזי. לאור פתיחת המשק מחדש והעלייה האפשרית בהוצאות הצרכן, אחת המניות העיקריות שצפויות להרוויח מההתאוששות היא סיימון פרופרטי גרופ (NYSE:SPG), בעלת הקניונים הגדולה בארה"ב.

מניית SPG  בשבוע האחרון

המניה של חברת הנדל"ן מאינדיאנפוליס, אינדיאנה, שבבעלותה כ-200 קניונים ומתחמי אאוטלט בארה"ב, התחילה את השנה חזק, ועלתה יותר מ-36% בשנת 2021.

מניית SPG, שזינקה 175% ב-12 החודשים האחרונים, ננעלה ביום שלישי בשער של 116.49 דולר, לא רחוק מ-121.92 דולר - השיא ל-52 שבועות, שאליו הגיעה ב-15 במרץ. ברמת המחיר הנוכחית, לחברה יש שווי שוק של 37.7 מיליארד דולר.

סיימון פרופרטי אמורה לדווח על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון ביום שני, 10 במאי, לאחר פעמון הסגירה. מלבד המספרים בשורה העליונה והתחתונה, המשקיעים צפויים להתמקד בהערות ההנהלה לגבי התחזית לשאר השנה ואילך.

בדוחות הכספיים שפרסמה החברה בפברואר, המנכ"ל דייויד סיימון התבטא באופן חיובי כלפי השנה הצפויה, ואמר שהדיירים ערוכים יותר כעת לשלם את שכר הדירה שלהם בזמן, וחלק מהקמעונאים אפילו מתחיל לחשוב על פתיחת חנויות חדשות בקניונים שלה. "אנחנו בטוחים שאנחנו בדרך הנכונה, וצופים צמיחה בהכנסות ובתזרים המזומנים בשנת 2021," הוסיף סיימון.

ציונים לשבח: Regency Centers(NASDAQ:REG)‏, Tanger Factory Outlet Centers(NYSE:SKT)‏, Brixmor Property Group(NYSE:BRX)

תגובות אחרונות

טוען את המאמר הבא...
התקינו את האפליקציה שלנו
אזהרת סיכון: מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטו כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטו מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטו, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
© 2007-2024 - כל הזכויות שמורות לפיוזן מדיה בע"מ