קבלו 40% הנחה
🔥 אסטרטגיית המניות ענקיות הטכנולוגיה, שבוחרת מניות באמצעות ה-AI שלנו, עלתה 7.1% עד כה בחודש מאי. הצטרפו לאקשן כל עוד המניות לוהטות.קבלו 40% הנחה

הגרף היומי: 'מאגר הערך' של ביטקוין צפוי להמשיך לעלות

התפרסם 24.03.2021, 20:58
CL
-
TSLA
-
BTC/USD
-

ימים ספורים אחרי שג'רום פאואל, יו"ר הפדרל ריזרב, כינה את ביטקוין מאגר ערך בלתי-יציב שאינו מגובה בכלום, מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, הוסיף לטיעון הבסיס בעד הלגיטימיות של ביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים. הבוקר, באמצעות טוויטר, המנכ"ל הססגוני, שמרבה להתנגד לדעת הרוב, אמר שכעת לקוחותיו יכולים לקנות מכונית טסלה (NASDAQ:TSLA) באמצעות המטבע הדיגיטלי הפופולרי בעולם.

ההודעה בטוויטר נתנה לטוקן הדיגיטלי דחיפה מיידית של 5%. בנוסף, כל זה מתרחש שבועות ספורים אחרי החדשות שלפיהן מוקדם יותר השנה, מאסק השקיע 1.5 מיליארד דולר ארה"ב מהכסף של החברה במטבע הקריפטו.

אז גם אם הפדרל ריזרב אולי לא מסכים, ברור שמאסק עושה כמיטב יכולתו כדי להפוך את ביטקוין למטבע לגיטימי. ונראה שהמאמצים האלה משכנעים סוחרים.

BTC/USD Daily

הקפיצה של ביטקוין היום מאשרת תחתית של תבנית דגל נופל. הציפייה מהביטקוין שורית, בהתחשב בהפוגה בשער, אחרי שהוסיף כמעט שליש לערכו ב-9 ימי מסחר בלבד, מ-5 במרץ עד 13 במרץ.

אם המחיר יצליח לפרוץ את תבנית הדגל כלפי מעלה, ויחזור לשער של 60,000 דולר, זה יהיה סימן לכך שלמשקיעים עדיין יש תיאבון לביטקוין, גם אחרי תפיסת כל ההיצע הזמין בטווח זה, עם מימוש הרווחים על המהלך הבלתי-ייאמן שקדם לכך.

משום שהניתוח הטכני מנסה למצוא את נקודת האיזון בין ביקוש והיצע על גרף הנכס, ככל ש"נקודות הלחץ" הטכניות האלה יצטברו, כך הן יוסיפו יותר למשקל הראיות, ולפיכך להסתברות הסטטיסטית להתממשות.

חשוב גם לשים לב לכך שתבנית הדגל התפתחה בין התמיכה להתנגדות.

הנקודה העליונה של הדגל מקבילה לנקודת השיא ב-21 בפברואר (הקו האדום המקווקו). משום שתבנית דגל פירושה תקופת הפוגה בתוך מגמה מסוימת, הגיוני שתופיע כאשר השוורים צריכים להתאושש, כדי להתכונן להתקפה נוספת על מעוזי הדובים.

תחתית הדגל התפתחה לכדי התחתית של תבנית התעלה העולה, אשר מנבאת, בפני עצמה, התאוששות בכיוון הנקודה העליונה של התעלה.

הערה: התבנית מלאה רק כאשר יתמלא הדגל, עם פריצה של הקו העליון, שאחריו ייתכן גם מהלך חזרה, עם היפוך כיוון ביחס לפוזיציות השוריות, גם כשאותם סוחרים צודקים לגבי הכיוון הכללי של השוק. ייתכן שהדגל לא יתממש, כפי שראינו עם הנפט הגולמי, כאשר הדגל שלו הפך לראש אפשרי של השיא בתבנית ראש וכתפיים. כפי שאנו מרבים לומר, אף אחד לא יודע את העתיד. אנחנו רק מנווטים בין הנחות, ומנסים להשיג תוצאות חיוביות באופן כללי לפי סטטיסטיקה, על-פני הרבה פעולות מסחר.

אסטרטגיות מסחר – הכנה לפוזיציית לונג

למשקיעים שמרניים כדאי לחכות שהשוק יגיע לשיאים חדשים, ויפתח בסיס חדש וגבוה יותר.

למשקיעים מתונים תספיק פריצת הקו העליון, עם נר מלא וארוך אחד לפחות מעל התבנית. אחר כך, הם יכולים לחכות לנסיגה כדי למצוא נקודת כניסה טובה יותר (אם לא אישור).

משקיעים אגרסיביים יכולים להיכנס כרצונם, בהנחה שהם מבינים את הסיכון הגבוה שכרוך בסיכוי לרווח גבוה, שאפשר להשיג אם מקדימים את השאר. ניהול כספים הוא המפתח להישרדות, ולא רק לרווחים.

לדוגמה:

מסחר לדוגמה

  • כניסה: $56,000
  • סטופ-לוס: $53,000
  • סיכון: $3,000
  • יעד: $74,000
  • סיכוי: $18,000
  • יחס סיכון:סיכוי: 1:6

תגובות אחרונות

טוען את המאמר הבא...
התקינו את האפליקציה שלנו
אזהרת סיכון: מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטו כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטו מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטו, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
© 2007-2024 - כל הזכויות שמורות לפיוזן מדיה בע"מ