🟢 השווקים עולים. כל חברי הקהילה שלנו, עם מעל 120 אלף איש, יודעים מה לעשות לגבי זה. עכשיו זה גם בידיים שלך.קבלו 40% הנחה

שלוש מניות March Madness שכדאי לשקול עם פתיחת ה-'Big Dance' של טורניר אליפות המכללות בכדורסל

התפרסם 17.03.2021, 18:22
US500
-
T
-
DIS
-
KO
-
AAPL
-
AMZN
-
MGM
-
PARA
-
COF
-
YUM
-
PZZA
-
DPZ
-
PENN
-
PDYPY
-
DKNG
-
FUBO
-

טורניר אליפות המכללות של ארה"ב בכדורסל (NCAA) לשנת 2021, המכונה גם March Madness או ה-Big Dance, אמור להיפתח השבוע. חגיגת כדורסל המכללות - שכוללת 67 משחקים במהלך 19 ימים באינדיאנה - תיפתח ביום חמישי, ומשחק האליפות יתקיים ביום שני, 5 באפריל.

טורניר NCAA בשנה שעברה היה אחד מאירועי הספורט הגדולים הראשונים בארה"ב שבוטלו עקב מגפת הקורונה. לכן, מהדורת March Madness לשנת 2021 עשויה להיות פופולרית יותר מאי פעם, לאור הביקוש העצור לאירוע זה.

ברוח March Madness, הנה שלוש מניות שצפויות להימנות על המרוויחות הבולטות עם פתיחת ה-Big Dance.

1. דראפט-קינגס 

טורניר March Madness השנה צפוי להיות אירוע הספורט שעליו הימרו הכי הרבה אי פעם. לפי תחזיות מקבוצת התעשייה PlayUSA, טורניר NCAA לשנת 2021 עשוי לייצר בין 1 ל-1.5 מיליארד דולר ארה"ב בהימורים חוקיים.

בניגוד לאירועים פופולריים אחרים להימורי ספורט, כמו הסופרבול או גמר המונדיאל, טורניר ה-NCAA מרוויח מכך שהוא כולל כמה משחקים שאפשר להמר עליהם.

המצב הזה אמור להיטיב עם דראפט-קינגס, (NASDAQ:DKNG), שהמניה שלה השיגה עליות חזקות בחודשים האחרונים, עם נהירת האמריקנים לפלטפורמת הימורי הספורט שלה, אחרי שמדינות נוספות החליטו להכשיר הימורי ספורט באינטרנט.

 

DKNG - גרף יומי

 

המניה של מפעילת הימורי הספורט מבוסטון, מסצ'וסטס - שהונפקה לציבור באמצעות חברת רכש ייעודית (SPAC) בשנה שעברה בחודש אפריל - עלתה השנה כ-44% עד כה, בהשוואה לעלייה של 5.5% של מדד S&P 500 באותה תקופה.

מניית DKNG ננעלה בשער של 67.14 דולר ביום שלישי, אחרי שהגיעה לשיא של 74.07 דולר בסוף השבוע שעבר. ברמת המחיר הנוכחית, לדראפט-קינגס יש הערכת שווי של 26.6 מיליארד דולר, שהופכת אותה לחברה היקרה ביותר בענף הימורי הספורט.

ההימורים על טורניר NCAA צפויים להגיע השנה לשיאים חדשים, והמניה של דראפט-קינגס נמצאת בעמדה טובה להמשיך לעלות בימים ובשבועות הקרובים.

עוד ראויות לציון: Penn National Gaming(NASDAQ:PENN)‏, Flutter Entertainment(OTC:PDYPY)‏, MGM Resorts(NYSE:MGM)

2. קוקה-קולה 

בתור אחת משלוש נותנות החסות העיקריות של טורניר ה-NCAA - לצד איי.טי אנד טי (NYSE:T) וקפיטל וואן פייננשל (NYSE:COF) - המותג האיקוני של קוקה-קולה (NYSE:KO) צפוי להימנות על המרוויחים העיקריים מאירוע March Madness השנה.

קוקה-קולה היא שותפה של NCAA במעמד רשמי של 'Corporate Champion', כלומר, הפרסומות שלה באצטדיון ובמשבצות הפרסום בטלוויזיה יופיעו לכל אורך הטורניר.

הדבר אמור לשרת היטב את הנתח ההכרתי של ענקית המשקאות, שיש לו קשר ישיר לפיתוח של פופולריות ומודעות חיובית בקרב הצרכנים.

לכן אין זה מפתיע ש-Brand Finance, חברה מלונדון להערכת מותגים, דירגה לאחרונה את קוקה-קולה כמותג החזק ביותר בארה"ב, אחרי שהדיחה מהפסגה את דיסני (NYSE:DIS), והביסה שמות כמו אפל (NASDAQ:AAPL) ואמזון (NASDAQ:AMZN).

חשוב גם לציין שקוקה-קולה היא הבעלים של Powerade, משקה הספורט הרשמי של March Madness. כמו בשנים קודמות, Powerade יוצא במהדורת הנצחה מוגבלת של בקבוקים אישיים שעליהם מתנוססים המספרים 0-99 - כדי לתת לצרכנים אפשרות שמתחברת למספר חולצה לבחירתם.

 

KO - גרף יומי

למניה של ענקית המשקאות הקלים מאטלנטה, ג'ורג'יה הייתה התחלה לא קלה בשנת 2021, והיא ירדה כמעט 7% מתחילת השנה, עקב ההשפעה השלילית של הקורונה על המכירות של מוצרי קוקה-קולה בעולם. מניית KO ננעלה בשער של 51.22 דולר אתמול, שנותן הערכת שווי של 223 מיליארד דולר.

בנוסף לרוח הגבית מ-March Madness, קוקה-קולה צפויה גם לזכות לדחיפה עם נסיגת המגפה ותחילת הפתיחה מחדש של מסעדות ומוסדות פנאי נוספים בשבועות הקרובים.

עוד ראויות לציון: דומינו'ס פיצה (NYSE:DPZ), יאם! Brands(NYSE:YUM), פאפא ג'ונס פיצה (NASDAQ:PZZA)

3. ויאקום-סי.בי.אס 

שום דיון על מניות March Madness אינו שלם בלי ויאקום-סי.בי.אס (NASDAQ:VIAC), הרשת שמשדרת את רוב המשחקים מתוך 67 משחקי הטורניר שישודרו בטלוויזיה הארצית, ביניהם המשחקים הנצפים ביותר.

סי.בי.אס - הרשת שמארחת את טורניר NCAA מאז שנת 1982 - תעביר בשידור את שני משחקי הפיינל פור, שאמורים להתקיים בסוף השבוע האחרון של ה-Big Dance, כמו גם את משחק אליפות הארץ, שצפוי למשוך כ-15 מיליון צופים.

לכן, לחברת המדיה והבידור יש הרבה להרוויח בהכנסות מפרסומות במהלך הסיקור שלה ל-March Madness, שלעתים עולות יותר מ-1.5 מיליון דולר למשבצת פרסומת של 30 שניות.

 

VIAC - גרף יומי

 

ויאקום-סי.בי.אס התחילה את השנה מעולה, והמניה שלה עלתה כ-158% עד כה בשנת 2021, עם נהירת המשקיעים אל המניה על רקע האופטימיות כלפי שירות הזרמת התוכן החדש שלה, Paramount+‎.

מניית VIAC ננעלה אמש בשער של 96.24 דולר, מעט מתחת לשיא של כל הזמנים, 101.85 דולר, שאליו הגיעה בתחילת השבוע. לקונגלומרט המדיה מהעיר ניו יורק יש שווי שוק של 54.2 מיליארד דולר.

אם טורניר NCAA השנה אכן יזכה לשיאי רייטינג, מניית VIAC תהיה אחת המרוויחות העיקריות מכך.

ציונים לשבח: איי.טי אנד טי (T)‏, Fubotv(NYSE:FUBO)

 

תגובות אחרונות

טוען את המאמר הבא...
התקינו את האפליקציה שלנו
אזהרת סיכון: מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטו כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטו מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטו, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
© 2007-2024 - כל הזכויות שמורות לפיוזן מדיה בע"מ